prof. Piotr Dzięgiel, Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
prof. Andrzej Ożyhar, Politechnika Wrocławska
prof. Marzenna Podhorska, Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
prof. Antoni Polanowski, Uniwersytet Wrocławski
prof. Joanna Rymaszewska, Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
prof. Anna Skoczyńska, Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
prof. Andrzej Szuba, Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
https://upwr.edu.pl/aktualnosci/odznaka-zasluzony-dla-uniwersytetu-przyrodniczego-we-wroclawiu---rok-akademicki-2018-2019
Rozpoczęliśmy marzec naszym pierwszym spotkaniem projektowym! Odbyło się ono 8 marca w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. W spotkaniu udział wzięli Iga Kołodyńska, Maria Lewicka, Joanna Wyrwa i Alex Lubinski. Rozmowy dotyczyły planu działania w perspektywie najbliższych miesięcy. Po spotkaniu możemy Was zapewnić, że będzie się działo!
https://soundception.upwr.edu.pl/aktualnosci/przykladowy-tytul-aktualnosci-1.html
W najnowszym odcinku podcastu prof. Joanna Mąkol i dr Jarosław Pacoń rozmawiają m.in. na temat tego, czy będziemy ponownie mieli do czynienia z plagą komarów, czy to prawda, że komary chętniej atakują osoby pijące alkohol, czy istnieją skuteczne sposoby ochrony przed kleszczami i czy w Polsce są jakiekolwiek pająki, które są dla człowieka groźne?
https://upwr.edu.pl/aktualnosci/kleszcze--komary-i-pajaki-male--ale-grozne-4069.html
Rada Programowa dla kierunku Biotechnologia
Przewodniczący: dr inż. Joanna Chmielewska, prof. uczelni
Członkowie:
prof. dr hab. Ewa Huszcza
dr hab. Zbigniew Lazar
dr hab. Grażyna Krasnowska, prof. uczelni
dr inż. Tomasz Tronina
dr inż. Piotr Juszczyk
przedstawiciel studentów – Szymon Komar
przedstawiciel otoczenia gospodarczego - dr inż. Agnieszka Nicpońprzedstawiciel otoczenia gospodarczego - dr inż.Grzegorz Kiełbowicz, prezes zarządu firmy Healthcann
(PPF Hasco Lek S.A.)
https://wbinoz.upwr.edu.pl/studia/rady-programowe/biotechnologia
Umożliwia przechowywanie danych (np. plików cookie) związanych z reklamami.
Zgoda
Określa stan zgody na wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami.
Zgoda
Określa stan zgody na reklamy spersonalizowane.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych (np. plików cookie) dotyczących statystyk, np. czasu trwania wizyty.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych, które obsługują funkcje witryny lub aplikacji, np. ustawień języka.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych dotyczących personalizacji, np. rekomendacji filmów
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inne mechanizmy ochrony użytkowników.