Uczenie się jako proces stawania się, czyli budowanie swojej tożsamości: kim stają się studenci w wyniku nabytego doświadczenia podczas studiów wyższych?
„Myśl pedagogiczna (i) o edukacji, będąca wypowiedzią jako efekt myślenia, nie przylega do faktyczności. Sens edukacji nie tkwi ani w jej faktyczności, ani w sferze jej uzasadnień, ani w sferze jej ideacji… Jest odkryciem, które poprzedza działania ukierunkowane na poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, które często musi nas nawiedzić,… aby (...)
https://centrumzasobow.upwr.edu.pl/dla-pracownikow/e-learning/ramy-ksztalcenia/01-tozsamosc
Lista osób zakwalifikowanych do Szkoły Doktorskiej UPWr w ramach VI edycji programu "Doktorat wdrożeniowy"
Dyscyplina: Weterynaria
Paweł Jan Borecki, 80,00 punktów
Milena Anna Kretschmer, 75,00 punktów
Maksymilian Konrad Lewicki, 78,14 punktów
Patrycja Ziuzia, 76,86 punktów
Dyscyplina: Technologia żywności i żywienia
Monika Besman, 70,86 punktów
Magdalena Matwiejczyk, 78,71 punktów
Dyscyplina: Inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka
Grzegorz Jerzy Budzik, 62,43 punktów
Żaneta (...)
https://phd.upwr.edu.pl/doktorat-wdrozeniowy/rekrutacja-na-doktorat-wzdrozeniowy/wyniki
Umożliwia przechowywanie danych (np. plików cookie) związanych z reklamami.
Zgoda
Określa stan zgody na wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami.
Zgoda
Określa stan zgody na reklamy spersonalizowane.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych (np. plików cookie) dotyczących statystyk, np. czasu trwania wizyty.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych, które obsługują funkcje witryny lub aplikacji, np. ustawień języka.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych dotyczących personalizacji, np. rekomendacji filmów
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inne mechanizmy ochrony użytkowników.