Konkurs Akademia Dobrego Piwa 2023 to piąta edycja ADP. Pierwsza odbyła się w 2017 roku, krótko po uruchomieniu na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu pierwszych w Polsce podyplomowych studiów z zakresu piwowarstwa. W czasie rekrutacji miejsca skończyły się po tygodniu. Ten sukces sprawił, że Akademia – konkurs dla piwowarów – była kolejnym krokiem w promocji dobrych praktyk.
https://upwr.edu.pl/aktualnosci/akademia-dobrego-piwa-2023-wybrano-najlepszych-4090.html
Sześć projektów zgłoszonych przez naukowców z Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zakwalifikowało się do kolejnej edycji programu Mozart, wspieranego przez gminę Wrocław i organizowanego przez Wrocławskie Centrum Akademickie.
https://upwr.edu.pl/aktualnosci/mozart_2019_szesc_projektow_z_upwr-17.html
Już drugi rok z rzędu Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu utrzymuje się w czołówce uczelni, których naukowcy uzyskali najwięcej patentów. W 2021 roku było ich 118 dając nam trzecie miejsce w rankingu Urzędu Patentowego RP, rok później 56, co pozwoliło zająć miejsce czwarte.
https://upwr.edu.pl/aktualnosci/upwr-wsrod-liderow-polskiej-wynalazczosci-4181.html
Nagrody w dziedzinie dydaktycznej indywidualne i zespołowe I, II i III stopnia:
dr Wiesław BIELAS
dr inż. Małgorzata BINIAK-PIERÓG
dr inż. Anna BOCHEŃSKA-SKAŁECKA
dr Hieronim BOROWICZ
dr hab. inż. Kazimierz ĆMIELEWSKI, prof. nadzw.
dr Grzegorz DEJNEKA
dr Kamila GLIŃSKA-SUCHOCKA
dr inż. Mirosław KACZAŁEK
dr hab. inż. Robert KALBARCZYK, prof. nadzw.
Dr inż. Jan KAZAK
dr Liliana KICZAK
dr inż. Wojciech KILIAN
dr Katarzyna KOSEK-PASZKOWSKA
dr inż. Piotr (...)
https://upwr.edu.pl/aktualnosci/lista-nagrodzonych-2016
Podczas Święta sera i wina w Centrum Produktu Regionalnego UPWr będzie można zwiedzić serowarnię i zobaczyć, jak wytwarza się sery rzemieślnicze. W tajniki tego procesu wprowadzać będzie dr Marek Szołtysik z Katedry Rozwoju Funkcjonalnych Produktów Żywnościowych.
https://upwr.edu.pl/aktualnosci/zapraszamy-do-zwiedzania-serowarni-4132.html
Umożliwia przechowywanie danych (np. plików cookie) związanych z reklamami.
Zgoda
Określa stan zgody na wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami.
Zgoda
Określa stan zgody na reklamy spersonalizowane.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych (np. plików cookie) dotyczących statystyk, np. czasu trwania wizyty.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych, które obsługują funkcje witryny lub aplikacji, np. ustawień języka.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych dotyczących personalizacji, np. rekomendacji filmów
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inne mechanizmy ochrony użytkowników.